pjuuuh

aah vad nöjd jag är nu, har precis kommit hem ifrån mitt fystest. De var jobbigt, ska snart tillbaka på feedback så vi hoppas att de gick bra. Jag har en härlig känsla iallafall, de kändes grymt så får hoppas att resultaten är på min sida!

Imorse gjorde vi en scaning som scanar kroppen där man ser muskelmassan + fet m.m följt av styrketest och sen cykeltest. De kändes som jag tog i allt vad som gick men ändå fanns de lite kvar att ge. haha nu tala jag mot mig själv!

jag är nöjd iallafall och de känns som jag har tränat på bra i sommar, ska ha feedback om 45 minuter så får se hur de gick då. Jag kom iallafall ner i en svacka nu så jag måste nog lägga mig ner i 5 minuter och vila min stackars kropp som har slitigt hårt idag!

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0