Torsdag

Sådär ja, jag har kommit hem till Östersund nu. Efter ett grymt läger i Mölltal/Stubai. De sist dagarna spenderade vi i Stubai där solen lyste upp hela Glaciären och tränade och tävlingstränade. Första gången jag körde på tid iår så var de träningstävling. De gick bra, var lite smånervös på hur de skulle gå men jag kom 3a! kalas! Nästa vecka åker vi tillbaka till Stubaital och kör som bara den, hoppas finvädret  därnere håller i sig!

Igår var jag på skolan hela dagen, de var grupparbetsredovisning, de var kul och skönt att de nu är över. Hoppas läraren tyckte de var bra. Nu är de bara en tenta kvar på kursen sen är jag färdig med den.
Idag har jag varit uppe på gymet och kört ett pass. De blev bara ett pass idag för jag kände mig trött. Jag har nu packat upp min väska och damsugit lägenheten. Ska snart gå och fixa lite middag så jag kan smälla i mig. Börjar som smått bli lite hungrig i kistan.

Undra om de är något bra på tv ikväll?
Jahapp, imorgon åker jag nog hem till Sundsvall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0