home

Hejsan!

Eter en veckans långt läger där vi började med en dag i Gällivare som slutade med att vi packade väskorna och åkte till Kåbdalis. Där fick vi många dagars bra träning, de var kallt, hårt och full rulle hela dagarna.
De har gått superbra att åka skidor och jag känner att jag börjar hitta lite form :)
Dagarna såg ut densamma däruppe, vakna, äta,träna,äta,träna,äta träna sova och fixa skidor. Full rulle, igår kväll kom jag hem till Östersund. Var helt slut så sov säkert 10 timmar inatt! Idag har jag tvättat, lämnat tillbaka en bok på bibloteket och så lämnade jag in min bil som ska få i sig en motorvärmare!

är hemma en sväng nu och försöker ta vara på varje dag. på söndag åker jag till vårt grannland norge och tränar i hemsedal några dagar innan ett nytt äventyr väntas, jag återkommer med de!!! aaaaskul!

vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Sara Hjertman

YES Veronica back on track med bloggen!!!

2010-11-11 @ 20:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0