Remember Me

Idag har jag städat min garderob.. kom fram till att jag har en massa jeans, eller de visste jag i och för sig men nu fick jag de bevisat... de låg 24 jeans i min garderob.. och imorgon tänkte jag åka med 12 av dem till röda korset. Sen har jag slängt en massa tröjor också.. perfekt, har haft kajsa här också som har hjälpt mig slänga saker annars hade jag väl inte slängt hälften... då hade jag väl sagt nått i stilen, jaaa men de kommer jag nog använda någongång.. ja!? men när är den gången då... aldrig!!! lika bra att kassera direkt!

Annars har jag gått runt som en yrhöna idag, jag har sprungit runt i lägenheten och testat kläder och jag börjar ju som smått undra vad som finns i denna garderob!?
sen har jag varit hos kajsa där vi också har rensat hennes garderob... där fanns också några godbitar att skänka till röda korset! Perfekt att ge bort kläder dit, då känns de väldigt bra.. skänker kläder till de som behöver!! Om man tänker så så går de som smör att slänga kläder!!

Ikväll var jag på bio med Kajsa, Emelie och Per vi såg " Remember Me" Väldigt bra film, men den var lite sorglig också :/ ja men helt klart värt att se... :)

Idag har jag också trott att jag har tjänat 1 timme så jag var överlycklig imorse och tog de hur lugnt som helst. Sen när jag ringde kajsa och fråga vad hon höll på med så trodde jag klockan var 9. Då sa hon att man ställer fram klockan att man förlorar en timme... då var ju klockan 11. fan! De känns ju som jag har förlorat tid hela dagen...

jaja, nu ska jag sova!
de var iallafall en snabb resumé av min otroligt händelserika dag!
guten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0