Sitter på X2000, och väskan har smält!

Den senaste Nyheten är att min väska har nästintill brunnit. Den är som smält av att den stod bredvid ett element. Helt otroligt, tågpersonalen kom sprang här och frågade om de var någon som kände hur de luktade... - nää jag känner ingenting! Hehe, ja och sen var de i själva verket min väska som låg därute i gången och puttrade bredvid elementet. Så när jag gick ut och öppnade min väska som kom de en våg med röklukt och smält plast. Ja, de var några tröjor där om blev svarta och de luktade pyton! Ja, så nu har man förstört halva väskan... SOm tröst på såren kom den en tjej och gav mig 150 kr i tågkuponger, men vad hjälper de!? Jo jag fick två tidningar och två godispåsar. Bättre än ingenting alls! Ja, inget att gräva ner sig i... man kan ju inte göra nått åt saken nu iallafall! Jag kommer nog lukta rök hela resan, men de är väl nått mina lagkamrater får vänja sig vid :)

Sen så tycker jag att de är väldigt skönt att sitta på X2000, de finns internet och så kan man sitta och filosofera... haha vet inte direkt vad jag sitter och filosoferar om men de är alltid trevligt att ta sig en liten paus. De är alltid så stressig och 5 timmar i tåg är inte så farligt när man sitter med datorn! :)
Mamma var så snäll också att beställa lunch till mig på tåget, så nu sitter jag och väntar på servering! Jag har de bra med andra ord, förutom min väska! Sitter bredvid krickon också, men hon har försvunnit nu ett tag. Gick och satte sig vid Johan istället, kanske för röklukten!? ¨
Nä nu börjar jag känna hungern! Ska bli gott med mat. Vad kan de bli!? Någon micromat som är alldeles seg och överkokt.. mmmmm. Nä men jag tror att X2000 har hyffsat bra mat iallafall! :) Jag väntar med spänning!

Sen så ska jag lägga in ett videoklipp ifrån Örebro!  är så otroligt söta, jag saknar er!




Kommentarer
Postat av: Slebba

Underbart!!!

2010-03-11 @ 00:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0