Östersund

Idag har jag varit och tränat med Otto i frösöbacken, de var kanon! Vi körde kortkäpp och friåkning, precis vad jag behöver! Jag behöver börja om lite från början, hitta teknik utan att stressa. Jag var helt själv i hela backen, sen dök Björn Lison upp, de var väldigt oväntade och roligt att säga hej!

Sen åkte jag hem för en snabb lunch och vidare till slingan där vi spelade hockey. De var bra väder och gick bra att åka förutom att jag inte har någon klubba så jag får låna en bandyklubba som är kass.... Men de var roligt iallafall och de är väl huvudsaken ;)

Efter de blev de till att fixa lite skidor och sen åkte jag hem och bakade.. länge sedan jag bakade nu. De var roligt men jag hade en hel del problem efter vägen, mina nyinköpta muffinformar (Åhlens) var inte så stabila så smeten ville inte stanna kvar i formen... panik och ett försök att rädda muffinsen med extra muffinsformar gick galant! Sen så skulle jag vispa min topping så gick skeden av... Sen så hade jag köpt en sprits för att göra en snygg glasyr... de slutade och började med att inte funka, så jag blev less och använde den inte. Kajsa var under hela tiden stamgäst och hade ett gott skratt genom hela bakperioden. Resultatet slutade trots allt ganska bra, de blev goda och kajsa var nöjd med smeten, hon gjorde även de rosa hjärtarna på muffinsarna:


hahahah, så snygg bild!!!!



Kommentarer
Postat av: Eve

Kan du inte baka muffins vid påsk, vi vill oxå ha! Dom brukar vara så goda =)

2010-03-17 @ 09:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0