1 Mars 2010


Första mars idag och Just nu befinner jag mig i Örebro hos min syster och hennes man och barn! De är roligt att vara här, få lite energi av barnen som vaknar alldeles för tidigt på morgonen. De är bra dock, för dagen blir så otroligt lång. Man kan göra så mycket! Sen blev Wilmer sjuk mitt på dagen så jag blev tvungen att hämta han tidigare på dagis, Marie trodde han bara kände sig sjuk för att jag var här. De var roligt, fick vi lite extra tid tillsammans. När vi kom hem bakade vi sockerkaka och kollade på Långben & Kalle Anka. ☺

I helgen var jag i Borlänge, de var enligt mig helt värdellöst underlag. Men en bra skidåkare måste ju kunna åka allt, så de måste jag träna på. Att åka mjukt! Sen hade jag otur andra dagen eller ska man kalla de klantigt!? Jag gränslade första porten, aah kan man göra de!? Ja svaret är ju tydligt, JA de kan man! Pinsamt! Men någon gång i sin karriär måste man ju göra de också, haha ja jag kan ju bara skratta åt de!

Idag har jag gjort årets värsta träningspass, har varit ute och sprungit i snöstorm… alla bilar som åkte förbi måste ha trott att jag var helt dum i huvudet. För de första såg jag nästan ingenting för snön åkte rakt i ögonen och för de andra så var de så mycket drivsnö på vägarna så att mina ben kändes som betongklumpar. Jag var alltså ute och sprang i total snöyra! Kom tillbaka till huset helt slut, men de är väl de man ska vara efter ett träningspass! Ja, nu är jag nöjd att jag gick ut i alla fall ☺

Sen är de otroligt jobbigt att umgås med barn hela dagarna, de går i fullfaaart! Så ikväll blir de tidigt för mig, jag måste ju vara pigg för en ny dag imorgon! Träning, hämta barnen på dagis och så ska jag laga mat. Jag är Nanny Veronica! ;)


Glömde att berätta att sista storslalomtävlingen i Andorra gick kanon! Jag är asnöjd, andra åket var kanon! De är så jag ska åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0