vart är värmen?

fortsätter att vara kallt i Östersund. I två dagar har frida varit här och hälsat på. De har varit roligt att ha henne här. Hon har varit och testat de nya maskinerna. :) Idag var vi iväg och cyklade en sväng på frösön, de var en härlig tur. De är så härligt att cykla ute :)Hoppas hon kommer hit nå mer i sommar! alltid lika roligt!

I helgen när jag och kajsa var ute blev de en lite längre tur än planerat, vi kom hem efter 3 timmar och 45 minuter, var ganska trött efter den rundan! De var ett riktigt äventyr!! :)

Nu sitter jag och försöker skriva ner träningsdagboken som jag inte har fyllt i på jag vet inte när.. ca oktober. jaja nu tänker ni att jag inte kommer kunna skriva eftersom jag inte kommer att komma ihåg. Men saken är den att jag måste fylla i på internet, har de skrivit i en bok. Men de tar så sjukt lång tid och är så fruktansvärt tråkigt så jag vill göra allt annat iställe. Jag har skrivit en månad nu iallafall, imorgon får jag väl skriva några till månader... tar ett steg i taget.
Ska väl försöka skriva lite mer sen ska jag gå och lägga mig ganska tidigt, blir trött av all träning :)

Så nu tycker jag alla gör soldansen så östersund kan få lite sol o värme!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0