Onsdag 11 aug

Imorse när jag vaknade var de sjukt tråkigt väder ute, Men ju längre fram på dagen destu bättre väder blev de... så ikväll blev de riktigt fint! Förutom att jag har tränat idag så har jag varit på massage hos kicki här på Alnö. Hon är grym, de var också välbehövligt eftersom mina muskler behövde lite kärlek!

Ikväll har jag också börjat att städa i mina lådor härinne på rummet, tror inte jag har gjort de sedan i början av 2000 talet. De finns mycket smaskigt vill jag lova, ska fortsätta nu så de blir inte ett långvarigt inlägg!

Imorgon blir de en lite pressdag här hemma, Dagbladet kommer och TV4 mitt. De blir lite spännande, jag återkommer om mer information om detta! Hoppas de blir en fin dag så de inte blir regn och skit..

Ska forsätta med röran jag har börjat med... de tar ju sin tid!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0