On the road

Nu har jag varit i Östersund ett par dagar, dax att flytta på sig lite igen. Idag åker jag till Sundsvall där jag ska vara till imorgon bitti då jag ska åka till Tärnaby på träningsläger. Jag ska ta min bil dit upp. De är långt att köra själv så jag får väl ha med mig ett X-antal CD skivor som jag kan lyssna på och sjunga till så att jag inte dör av uttråkning. Ska nog starta ganska tidigt också så jag slipper köra i mörker. Har inte kollat vilken routt de blir men jag får fixa de när jag kommer hem.

Idag ska jag ock Mamma gå ut och äta middag sen ska vi gå på bio. De blir "bröllopsfotografen" eller "trubbel i paradiset"  Sen blir de hem till Katten Bamse och Pappa såklart!

Igår hade vi spelkväll hos mig, Jag, kajsa, cicci och thomas! Vi spelade Alias, de var roligt. :)
Jag gillar de spelet, men jag är inte direkt världens bästa på att förklara ord. De blev en hel del felsägningar som vanligt!

Nu ska jag återgå till min Tågresa som snart anländer till Sundsvalls C.


Kommentarer
Postat av: sariz

hur gick resan?

2009-11-05 @ 23:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0