Hetts och svett = Annpan :D I LIKE

Nu har jag inte skrivit på länge igen, de är för dåligt med uppdatering..
Men de är fullt upp på dagarna så de finns ingen tid kvar!

Funäsdalen är underbart, de är kallt och bra underlag. De är roligt att köra med juniorerna, och gänget på Östersund + Ida. De är härliga människor. Jag bor just nu med anna sween hon är ju för rolig, har inte skrattat så här mycket på länge!

Var nyss nere hos ebba och kollade på "mammas pojkar" hehe, det är ju ett roligt program! Ebba bjöd på lussebullar, MUMS :)

Imorgon åker jag till Östersund, ska bli sönt att vila i helgen, de har varit 4 intensiva dagar med mycket skidåkning. Sen nästa vecka så är de EC premiär i Wittenburg! Heja Heja! Ska bli roligt!

Ta hand om er så ska jag skriva mer någon annan dag, kanske imorgon när jag är framme i ösd.


Anna på vår gymnastik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0