Sommarkänslor!!!

Nu har ytterligare en vecka gått sen jag var hemma och nu sitter jag här igen.. Helt otorligt vad tiden går fort!
Jag har haft de jätte bra och det har varit roligt att åkt med de nya tränarteamet och Öhman samt frippan och tessan:)
Det här blir nog bra när vi sätter igång i slutet av juli.
Men just nu är jag LESS och ser fram emot sommarlov!! WOHOO! jag är så nöjd att ha 2 månader framför mig utan skidor!!
SKÖNT men sommarlov och nu kan jag sätta igång med barmarksträningen.

Först och främst ska jag ha en tenta imorgon som jag gruvar mig inför... hmm hur ska detta gå!?
jaaaa och så kommer jag se min nya bil imorn;) jiihoo jag ska få en bil!!!! De här kommer ju bli superkul i sommar!!
Det ska bli så skönt att komma hem till sundsvall också... najs!!

Nä nu ska jag sätta igång med plugget så jag kanske lär mig nått.
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0