Tror

Efter ytterligare 2 tränings dagar i Oberjoch är de nu dags för race imorgon. Igår var vi uppe med tuppen och dagen bjöd på bra väder. Jag åkte både slalom och storslalom igår och idag. Idag däremot visade sig inte vädret på sin bästa sida men det var inte dåligt heller, blev lite dimma på slutet men ifrån början var det helt okej. 
Just nu sitter jag i soffan och kollar ut genom fönstret där jag se snö blandat regn smattrar ner för rutorna vilket ger mig en känsla att det inte kommer vara så bra underlag i morgon. Som Frida skulle säga: ROCK N´ ROLL!!

När de tidiga passet var över så blev de lite skräckfilm med kajsa sen lunch. Efter de så har jag legat i saltvatten, där vi bor just nu har ett spa som vi får använda. Hur nice som helst. Efter 3O minuter liggandes i vattnet blev de nog för mig och då tänkte jag ligga i kärringgrillen 2O minuter men jag gjorde ju fel som vanligt. Stoppade i båda cointsen och det blev då bara 1O minuter, är lika blek som innan. Vilken miss! 

Hoppet är de sista som sviker!
Jag tror på helåterställning!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till i dag gumman.

2009-03-06 @ 07:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0