Störtloppsåkarn

Nu var de ett tag sedan jag skrev på min blogg. Så nu ska jag börja lite igen:)
Idag började SM och de men genomåk störtlopp.

Min skidåkning funkade fin fint men min hoppning!? herregud, backhopps OS nästa?
Jag hade 2 problem med min åkning idag och det var först i "rossi" hoppet där jag gick ut bra som jag själv tyckte..sen kom jag bara längre och längre bak på skidorna och tillslut visade jag hela belaget och landade preeeecis på bakspätsarna. INTE skönt! Sen gick åkningen fint fram till sista målhoppet, där jag tänkte att här är de nog inga problem alls. Där hade jag fel, jag gick ut stabilt men sen så hamnade jag bak för jag tyckte jag flög så långt, vilket jag säkert inte gjorde. Men det resulterade till att jag landade på sidan och slog huvudet lite grann. Vilken tur jag hade att inte skidorna högg och att benen är HELA!! Jag blev nog mest rädd. Usch, de vill jag inte göra om. Jag har nu lärt mig hur man inte ska göra.

Annars så har det varit otroligt fint väder idag och de har varit kallt och strålande sool!:) Underbart det kan inte bli bättre.

Sen är de jätte roligt att bengan börjar bli bättre och bättre, jag saknar att prata med han och hans kommentarer. Men förhoppningsvis kommer han snart till banan igen. Han är stark!



Nä jag måste nog ta tag i min hoppning om jag ska tycka de är roligt att köra fart.
Måste ha varit en rolig syn för er som såg mig hoppa!

Kommentarer
Postat av: Julia

jag hejjar på virren som en tok! det va mycket mys att ses i helgen!

2009-03-25 @ 23:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0