Niiiice

Nu har de gått ett tag igen sedan jag skrev blogg… Måste försöka bli lite bättre på det. Under sommaren blir de mycket annat och ingen tanke på att jag ska skriva blogg. Jag kommer bli bättre på de när vintersäsongen drar igång.

Sen sist jag skrev har de hänt ganska mycket. Jag har varit hemma ett tag och sen åkte jag och maja på en roadtrip genom svea rike. Vi hamnade först hos Marie i Örebro där vi stannade en hel dag ☺ sen åkte vi vidare till Åhus. Långt ner i sverige, visste knappt att Sverige var så långt ;)  Hade en otroligt rolig helg som jag sent kommer att glömma ☺

Tillbaka i livet var jag direkt efter resan då jag släppte av maja på bussen och drog vidare till bosön där jag spenderade 3 hårda träningsdagar. Väldigt skönt med mycket träningsverk. Efter träningen så åkte jag, tessan och emelie ner till Munchen för att fixa pjäxor inför kommande säsong. Snabb visit och vi åkte hem redan igår torsdag. Alltså en dag på hotell mövenpick som måste ha världens bästa frukost ☺ Mums! Jag såg också filmen ”the notebook” igår. Så himla bra film, har sett den förut men en bra film kan man aldrig se för mycket utav

Börjar få lite smått panik nu när jag är hemma i Sundsvall och på Alnö. Det är inte alls många dagar kvar till mitt första läger i Juvass. Vart tog sommaren vägen!? Vill ha mer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Buuu glömde du bort att du träffade oss!!?? / Julia&Hedvig

2009-07-15 @ 00:22:20
Postat av: Anonym

Buuu glömde du bort att du träffade oss!!?? / Julia&Hedvig

2009-07-15 @ 00:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0