Zagreb here we are!

Tjena alla glada, kul att ni har hittat hit;)

Nu har vi kommit fram till Zagreb huvudstaden i Kroatien. Vi bor på ett * * * * * stars hotell!
Det är jätte fint hotell och maten är en stor buffé där man kan välja och vraka mellan massor av festligheter.
Vi tränade idag i Ramsau och det gick faktiskt mycket bättre i slalom än det har gått på väldigt länge, verkligen välkommet!
Så de passar ju bra eftersom det var just här i Zagreb jag trog mina enda poäng i slalom förra året, det har inte blivit några poäng i år heller i slalom så nu tror jag vinden har vänt. I LIKE THIS HILL!!:)
 
Nu bor jag med Maria och vi ska se på en film nu på kvällskvisten och sen ska vi sova en skön natts sömn. Imorgon är en vilodag för oss och vi ska nog gå en sväng på stan och kika lite. Kanske lite snabba fötter och en joggingtur så benen är extra fräscha inför söndagens tävling här i Zagreb!!
Hoppas ni kollar då kära läsare för svenska laget är laddad såsom alltid:)

Nu ska jag återgå till våran film, jag fick den av mamma i julklapp och heter "2 dagar i Paris" har ingen aning om den är bra men det är bara att lista ut.

Föresten jag har läst ut boken också, jag är helnöjd! :)

Kommentarer
Postat av: Tommy i Falun

Lycka till i Zagreb

2009-01-03 @ 10:11:06
Postat av: Mamma

Lycka till gumman!

2009-01-03 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0