EN riktigt GOD JUL :)

Hej svejs hoppas att ni alla får en riktigt God Jul och massa god mat :)!

Sista tävlingen i italien ramlade jag lite  och armen tog lite skada, eller snarare armbågen och axeln. Men det är ingen fara förutom en muskelbristning och en svullnad på armbågen som förövrigt har skiftat färg till den blåare nyansen!

NU befinner jag mig i Åre! Här ska jag fira den vita Julen. Sen åker jag till Lienz på världscup den 26 och tävlar den 28 storslalom sen åker jag hem igen!

När jag var i italien så fanns de inget internet och jag hade ju glömt min laddare här uppe i åre. Så de var inte mycket med mitt bloggliv som stämde. Men nu känner jag att de är på G igen :)

Tyvärr kommer de inte nya videoklipp eftersom jag ligger lite efter bloggandet. Här kommer ett litet klipp ifrån Alleghe i Italien....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0