Patrik 1,5

Nu har jag varit i Sundsvall i 2 dagar, tiden går fort och nu sitter jag redan påväg upp mot Östersund igen. Det har varit skönt att komma hem och jag har fått god mat av mamma. :) 
Igår var en fotograf hemma hos mig och fotografera när jag tränade. Skulle tydligen göra nått i tidningen nästa vecka, det blir kanske roligt att se:) 

Igår kom även maja hem och det var väldigt kul att se henne igen! Jag Maja och Pattis gick på Birsta city och shoppade lite. Vi tog även en fika på charm, det är så mysigt att fika och framförallt är det så himla gott. 

På kvällen gick vi på bio, Maja, Pattis, Frida och jag, vi kollade på "Patrik 1,5" Det var en rolig film som handlade om ett bög par som adopterade en son som de trodde var 1,5 år men i själva verket var 15 år och hade en kriminell bakrund. 
Mamma Mia skulle jag vilja se, alla säger att den filmen är så bra. Ja, man kanske ska gå på bio igen innan jag åker....

Idag vaknade jag upp och hade ingen som helst lust att kliva upp ur sängen... Det blev en sovmorgon och efter det har jag inte gjort så mycket.. tagit det lugnt och känt efter att man lever.

Nu har jag två timmar kvar i tåget... vet inte vad jag ska göra för att tiden ska gå fortare.. 
Jag har fått mitt mobila internet att funka så det är toppen:)
chipp chipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0