Tillbaka till Wanaka

Vi har flyttat tillbaka till gamla stallet har pa New Zeeland. Om ni inte forstar vad jag skriver ar for att jag inte ha alla bokstaver pa denna dator. :)

Slalomtraninge gick bra, mycket battre an de tidigare traningarna. positivt! Jag akte ganska snabbt och schweiziska tjejerna fick sig en match. :) Dock var det en hemsk olycka som hande den dagen... alltid trakigt nar folk gor illa sig. Celina hangl brot troligtvis benet nar hon korde in i en stolpe nedanfor malet pa storslalombanan. uscha, sa himla trakigt. Fick ocksa hora att Ilka Stuhec blir borta hela sasongen pa grund av en knaskada som hon atdrog sig i chile. lika trakigt varje gang man far hora nagot sadant.

De 2 senaste dagarna har inte varit det basta vadret har pa New Zealand... det  har snoat och regnat.. vi har inte fatt sa manga ak i backen och killarna drog hem idag... Imorn ska vi kora en slalomtavling och dagen efter sa aker jag hem till sverige med 2 dagarsflyg resa. Men det ska bli skont att komma hem men jag maste saga att tiden har gatt valdigt fort och jag har haft himla kul och det blir bara roligare och roligare varje dag med brudarna:)
Mycket bra skidakning har vi fatt.:)
Sammanfattningsvis kan jag bara saga att jag ar riktigt nojd.

Vart att namna ar att jag och frida har satt hela sasong 1 pa gossip girl pa 2dagar nu pa slutet. Snacka om bra vader:)
ser valdig konstigt ut nar man skriver nar inte aao finns...sa jag ska sluta nu, vi hors:)
Ha det sa bra!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0