Vilken dag

Idag har jag hunnit med otroligt mycket, tycker jag själv:)
På morgonkvisten tränade jag 2 pass. Det vill säga först körde jag ett konditionspass på 1 timme med ebba och emelie som körde ben, sen så körde vi direkt ett överkropps pass och efter de bål. En otroligt effektiv morgon måste jag säga!! Det går mycket snabbare också när man har roligt:)
Efter lunch så drog vi upp till slingan där tjejerna pluggade medans jag inte riktigt vet vad jag gjorde:P tiden gick så fort, jag satt mest och filosoferade:)
När jag hade varit några timmar på slingan drog jag vidare till katta där fick jag se hennes lägenhet som var väldigt fin och mysig. Hon bjöd mig på tacos.. mmm otroligt gott! Kul att träffa henne också, det är inte så ofta nu för tiden. Vi satt och surrade mellan himmel och jord:)
Klockan närmade sig 8 så drog jag hem till mitt place. Där satte jag mig en sväng på datorn innan jag gick upp till biostaden för att se den nya bondfilmen med bau, degen och breimo. Filmen var sådär enligt mig men med trevligt sällskap blir de bra.

Nu sitter jag här och börjar bli ganska trött efter dagens bravader. Nu ska jag sova en skön natts sömn sen i morgon bitti väntar jocks träningsmaskiner på mig. Mina kära vänner blir inte av med mig!

På torsdag åker jag på läger igen och den här gången blir de den exotiska platsen funäsdalen. Ska bli otroligt skönt att åka på svensk mark igen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0