Aspen Colorado

Hejsan!
Nu sitter jag är i ett hotellrum i Aspen, jag har precis varit och käkat middag på ett hotell lite längre bort. Det var helt okej mat, alla sitter som och äter i en stor hall där det finns en buffé att välja och vraka mellan. 
Idag blev träningen och hangåkningen inställd på grund av mycket snö under natten. Det är som ett stor snöparadis här just nu, allt är så vintrigt och juligt. Jag ska snart gå och sova för att kliva upp för en tävlingsdag imorgon, de ska bli otroligt roligt att få tävla här i aspen. Hoppas de går bra och att jag får en bra känsla när jag åker:) Jag går ut som nummer 41 i morgon så de är bara att hålla i hatten;)

Jag tror återigen på en Svensk dag i morgon, svenskorna visar storform på träning och jag hoppas att vi kommer bli nån medalj rikare:) Jag vet att vi kan!
Anja går ut som nr 11 tätt följt av Maria med nr 12 sen blir de en lite paus och följer sedan med Jessica med nr 25. Hämta något att fika och kom tillbaka till nr 38 för då kommer Tessan följt av mig själv med nr 41 sen kommer Fridan med nr 49. 
Hela den svenska listan är het.

Glöm inte att hejja på herrarna i Lake Louise också!!

Sov gott!
Imorgon blir en rolig dag;)


Kommentarer
Postat av: Tommy & Siv i Falun

Lycka till Veronica

2008-11-29 @ 10:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0