Alnö Expressen

är för tillfället ur funktion!
Idag var de ingen framgångsrik dag för mig. Slalomträningen gick ganska dåligt... Dålig position och allt för mycket medvridning med överkroppen gjorde att det blev väldigt svårt att åka slalom idag. Det är som man säger:
- när man bestiger en topp kommer alltid en dal. 
Jag är kanon nöjd med lägret som har varit och är det fortfarande, det känns som jag lär mig nått varje dag. 

När Jörgen sa till mig att det fanns skaderisk när jag åkte och han tyckte jag skulle ge mig efter 6 åk, kände jag hur bra jag verkligen hade åkt den dagen. "ironi" Efter 4 dagar med 3 tävlingar och mycket bra träning kan jag förstå att min kropp är trött och inte riktigt orkar fokusera på uppgifterna jag får. Det är härligt när tränarna är uppriktiga när de ser sanningen. 

Just nu ska jag försöka hitta slalomformen med en vilodag, det ska bli väldigt skönt. Nu har jag åkt många intensiva dagar med bra kvalité. Underlaget och träningen i backen kan knappast bli nå bättre än vad det är nu. Jag skulle vilja säga att det är perfekt!

Soldansen igår fungerade också strålande sol hela dagen, UNDERBART!

Idag körde vi ett benpass på gym. Det gick väldigt bra och benen ser fram emot en vilodag imorn! Den blir förhoppningsvis inte lika fart fylld som förra vilodagen... i morgon ska jag verkligen vila ut kroppen. Kanske blir en fika, film, slappa, läsa , ja allt som är mysigt och trevligt. :)

Kommentarer
Postat av: Julia

2008-08-31 @ 11:12:39
Postat av: Julia

Gud va jag blir sugen på att åka skidor när jag läser va du skriver virren!! saknar det jättemycket! du är coolt... visst fyller du år 8de oktober föresten? PUSS

2008-08-31 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0