080808

Vilken dag 2008-08-08, ska man verkligen säga vilken dag!? det är som alla andra dagar förutom att det är en cool speciell siffra på dagens datum. Jag tycker personligen att det är väldigt häftigt att skriva 080808 så måste göra det en extra gång. Tänk alla som gifter sig idag, det måste vara massor! 
Men som sagt inget speciellt har hänt idag bara för att det är 080808... 

Igår var jag och kollade på Majas fotbollsmatch hon fick en hel fanklubb iform av mig, pappa och oscar. 
hon sa själv att hon låg och sov första halvlek men andra halvlek så spelade hon mycket bättre.
Men jag tyckte att hon spelade bra och laget vann ju med 4-2! Kanon!



Mamma har plockat rödvinbär och det ser gudomligt gott ut. Bären blev sedan till saft och på saft flaskorna står de 080808 
Slump... inget annat! 
Maskinen som lagar saften heter inget mindre än nilsjohan och är en erfaren saftleverantör. Nilsjohan ser ni på bilden.


080808 dagen som aldrig kommer igen! :)

Kommentarer
Postat av: Pattis

LYCKA TILL NU MED SKIDORNA VIRRE! =D=D roligt att du var och såg majas match;) lite fotbollfan av dig också... hihi

2008-08-13 @ 17:50:14
URL: http://patriciatoernros.blogg.se/
Postat av: Anonym

LYCKA TILL NU MED SKIDORNA VIRRE! =D=D roligt att du var och såg majas match;) lite fotbollfan av dig också... hihi

2008-08-13 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0