Tjena bloggen

nu var det ett tag sen igen, tycker jag har börjat med det mycket den senaste tiden.
Men nu känner jag att motivationen att skriva börjar hitta tillbaka. Så nu kan ni se fram emot festlig läsning.
Förra veckan klickade jag hem några böcker på nätet till min stora förvåning idag så dök 3 böcker fram ut kartongen istället för 2. Ni ska få höra lite bakgrund först så ni förstår, Jag har bestämt mig för att jag ska läsa en tyska kurs, helst av allt skulle jag vilja läsa kriminologi men det var jag 6 reserv på så det hoppade jag över iår. Det blev istället tyska och göken. Japp fram till målet, den tredje boken som kom hem var en engelsk "Chriminological theori" kriminologi teori, haha helt sjukt. Den måste ha kommit med på sniskan för den står inte på följesedeln.. väldigt konstigt men jag klagar inte.. jag ska läsa den med nöje. Kanske det står något intressant däri, förmodligen något som jag är intresserad utav. Bara ett problem, verkar vara svår engelska..



Är i Östersund nu, och här har vi fysprofilen som schema. Idag körde vi styrketester på gymet. Blivit starkare så det känns bra.. ett litet orosmoment just nu är de där jäkla coopertestet imorgon. 3000 m på bana, runt runt runt runt runt runt runt runt.. ja man hinner tänka det ena och de andra under loppets färd.
Bara o bara men ska försöka borra ner huvudet under armen och köra.

Dagens måste vara brutalbänken då jag röjde till med en fin 32a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0