Härliga Lördag

Jag och Kajsa har hängt sedan jag har kommit hem. Idag har vi tränat och kollat på skidåkning på tv. Så himla kul att Anja vann idag, GRATTIS! Sen så var det häftigt att se längåkarna och hon som vann idag norskan Johaug. Vilken utklassning, kul att se och hon blev så glad. :)

På eftermiddagen har vi varit på promenad på isen med krickon. Vi tog med oss fika och satte oss och fikade en sväng. Nu ska vi gå och handla lite och börja laga middag. En härlig dag helt enkelt:)


Bullar och Kaffe! :)


Utsikt över Östersund








Sen måste jag avluta mitt fina inlägg med min blomma som blommar nu, otroligt att jag har fått den att blomma när jag aldrig är hemma. Måste trivas som fisken i vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0