Hej träningsverk

Sådärja, idag kom jag hemifrån Bosön. Spenderat 2,5 dagar där. Träningsläger på schemat och mördarpass. Idag blev ett riktigt döligt jobbigt mjölksyrapass, vi körde cirkelträning med olika övningar med total utkörning av musklerna. Imorgon blir det nog vila för jag kanske inte ens kommer upp ur sängen.
Känns helt okej nu, men blir nog att sova tidigt. Min kropp behöver sömn!
Bosön bjöd på fint väder nästan badväder men det känns som det fortfarande är lite småkyligt i vattnet.

Nästan hela alpinalandslaget är nu och kollar på fotbollsmatchen sve-fin blev en väldigt bra match med många mål. Måste ha varit väldigt roligt att vara där på plats.

Imorgon blir en spännande dag, ska nog åka och kolla på en vattenskoter. Får se om det blir någon, vore så sjukt roligt att åka en sån i sommar! Igår var det Sveriges nationaldag, vad gjorde man då? inget speciellt, det kanske bara är jag men firar vi egentligen vår nationaldag? Det är iallafall inte lika mycket ståhej som när Norge har sin nationaldag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0