dax att åka till schweiz

nu har jag inte skrivit på ett tag igen, det blir som inte att man sitter vid datorn under sommarhalvåret. Det är så kort så det gäller att ta vara på dagarna utomhus:)
Sitter just nu vid bordet och dricker en kopp kaffe, ska snart åka till arlanda och ta ett plan ikväll till zurich. Jag och Anna swenn larsson ska åka till roland vår gamla fystränare och hälsa på 2 dagar sen ska vi åka till head fabriken och fixa pjäxor. Så det blir en snabb visit men jag ser väldigt mycket fram emot den. Kan det bli annat än händelserik när man åker med Anna swenn larsson:)

första gången på länge så åker inte datorn med ner, ska bli skönt att inte släpa med den på flyget, den vår stanna hemma på semester.



skriver en lite trudilut när jag kommer hem! Det blir nog på torsdag om inte anna tar med sig datorn:)
njut av sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0