Universiaden 2011

Idag har vi varit uppe i backen, det är stenbumlingar, ganska lite snö och en sjuhelvetes storm uppe i backen. Vi fick 2 åk idag, arrangörerna gör verkligen allt för att försöka få till tävlingen och turkarna är som sagt på G här i Erzurum. Så imorgon blir de tävling, eller det hoppas jag på. Jag har startnummer 1 i morgondagens race, soft! Eller ska jag vara ärlig, så känns de ganska nervöst. Jag har inte kört en fart tävling sedan SM så det blir ett äventyr. Ska försöka ha en bra fartposition. haha skönt mål! jaja, nån tjej i backen idag trodde jag var fartåkare så det var ju lite festligt.


Sen så är Sara och Carro här, kul att hänga med dom igen:)
Wiie, imorgon kör vi!
Det visas på Eurosport 2 klockan 10 30 tror jag, om ni har den kanalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0