Kass dag

Idag har varit en dålig dag på jobbet, men alla har väl en sån dag?
Jag känner att jag inte får till det i slalomen, fan! Jag vill verkligen men jag lyckas inte..
Imorgon får jag en ny chans att visa att jag kan åka, visa för mig själv. Jag vill ha lite tävlingsjälvtroende i slalom!
Lite mer tuffhet är planen imorgon! ;)


I går så grillade den här italienska snubben en gris, den vägde runt 100 kg och skulle vara till lunch. Den grillas 8 timmar "hel"



Det är ganska olika matkultur i olika länder, efter grillningen så bar dom in grisen i lunchrummet och styckade och delade ut. Det som fattades var äpplet i munnen.

Sen måste jag berätta en rolig norsk historia:
Vet ni varför norskarna stoppar snoppen i örat?
Jo, för att de vill lyssna på kiss!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Lycka till i morgon, du får väl bli lite förbannad på start. kram:)

2011-01-17 @ 21:51:10
Postat av: Mamma

Lycka till i morgon, kram.

2011-01-17 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0