Enzurum

Sådär, har inte skrivit någon blogg medans jag har varit hemma. Det har varit så otroligt skönt att bara tagit det lugnt. Sista tävlingsdagen i Melschsee-Frutt gick bra också, jag är nöjd och slutade på en 18 plats.

I natt har det inte blivit så många timmars sömn då vi startade ifrån Östersund klockan 04 00 med bussen för att åka till arlanda. Idag flyger vi till Enzurum, Turkiet.
http://www.erzurum2011.gov.tr/
Det ska tydligen vara ganska stort universiaden, så det ska bli skitkul att uppleva detta.
Alla Svenskar som ska åka i universiaden ska bo på samma ställe, någon by. Så om jag har internet så kommer jag att rapportera med bilder. Det ska tydligen vara en stor invigning. Nä jag ser fram emot en vecka i turkarnas land.
Nu anländer vi till arlanda om en 20 minuter, sen blir de till att växla lite pengar och fixa med allt baggage.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0