less och arg

Har varit tre dagar i Lélex ett ställe som ligger i Frankrike, ingen snö förutom i backen. Igår på tävlingen så lämnade jag ryggan i 20 minuter alldeles vid resturangen där alla satt. När jag kom tillbaka var ryggan borta och jag letade och letade.. jag fick panik!!! Sen efter några minuters letande fick jag för mig att kolla nedanför huset, där ligger väskan alldeles öppen och alla fickor var öppna och allt var borta. Jag har ingen mobil eller kamera nu.. jag är så förbannad!!! ALLT var på min mobil, jag hade verkligen allt där, ifrån mail - koder, inte så bra om man nu tänker i efterhand.. men det finns så mycket jag kunde ha gjort bättre, men det går ju inte att spola tillbaka tiden.. så himla tråkigt!
Jag känner mig helt tom utan mobil!!!! Både kameran och telefonen var ny också vilken inte känns så mycket bättre..

Ja, om det är någon som vill få tag i mig så får ni maila eller skicka mail på facebook, jag har iallafall internet här om det inte försvinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0