SM Bilder

SM Avslutades i Söndags. Missade medaljer där men jag är ändå nöjd med mitt SM, jag gjorde så gott jag kunde och mer kan man inte begära även fast det är medaljer som räknas i ett mästerskap. Vi hade en fin vecka och mycket trevligt i backen. Tjejerna hade tur med storslalomtävlingen och fick sol medans killarna hade lite mer otur och fick ganska dåliga förhållanden. Slalomen var dålig första åket med efter att solen dök upp och vi kunde salta blev det så mycket bättre.

Så jag måste bjuda på lite SM bilder här som jag tog med min kamera! tycker det blir så himla fina kort med min nya kamera, G12 Canon! Kan varmt rekomenderas!


Sara och Jag efter storslalomtävlingen där Sara fick en Silvermedalj, Grattis!!


Ida kom upp och körde SM, det tyckte jag var helfestligt!


Servismamma bar mina skidor, visst hade man det bra!


Pappa var lite halvnöjd.


Emelie och Sara var glada:)


Min supporterklubb var på plats, underbart!


SM är bara så härligt!


Åre visade upp sig ifrån sin bästa sida under sista dagen av SM.


Otto och Kajsa spanar in grabbarnas slalom.


Jessica som blev 2011 års SM drottning med 3 guld, grymt!!


Såhär såg prispallen ut i SlalomSM 2011.
Och med det avslutat jag min lilla resumé av SM.

Kommentarer
Postat av: Tommy i Falun

2011-04-07 @ 19:53:30
Postat av: Tommy i Falun

Jätte kul med ditt Bloggande



2011-04-07 @ 19:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0