Vilodag

Vi har haft 5 fantastiska dagar här i Stubai. De har varit hyfsat bra väder och vi har haft grym träning. Jag har åkt Storslalom/slalom och SG. Idag har vi en välförtjänt vilodag som verkligen behövs. Jag var väldigt trött igår och nu börjar jag känna mig som en människa igen. Sitter just nu på hotellet och väntar på att andra åket herrar ska dra igång. De verkar som de är lite dimma i Sölden.

Vi är här tills på onsdag sen åker vi hem till Sverige igen. Några backar har redan öppnat så de ska bli väldigt kul att åka i Sverige nu framöver. De är ju som de sägs, borta bra med hemma bäst ☺
Nu ska jag fortsätta att plugga lite, läser några kurser på Universitetet. De går helt okej, lite jobbigt när man är borta bara, så har jag en skitsvår bok på engelska som jag skulle behöva översättning av…ja jag måste ju försöka att förstå, så nu får jag återgå till min bok!

De tre dagarna som är kvar blir de fart på Schemat, de blir intressant. De skulle komma 80 cm nysnö imorgon, så de kanske blir en puderdag istället. Men vem vet, vädret skiftar sig snabbt härnere.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jag kan alltid hjälpa =) Ring på skype när du e hemma. krami

2010-10-25 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0