Stubai!

Stubai idag var grymt, de var dock lite kallt däruppe bland bergstopparna! Men de har kommit mycket nysnö och de var härligt att åka skidor igen. Idag kanske inte skidåkningen funkade så bra som den har gjort den sista tiden. Men vafan, en dag.. imorgon blir de bättre. De var första dagen idag jag körde lite brantare backe, övning ger väl färdighet? ;)

Imorgon är de en ny storslalomdag på schemat, de är spått lite sämre väder.. Jag håller mina tummar på att så inte är fallet.

Annars känns de som om jag har nåt bra på G. Vissa svängar går superbra, nu gäller de bara att binda ihop tårtan så de blir ett helt tårtkalas ;)

nu ska jag gå och packa inför morgondagen!
hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0