UNDERBART!

Nu är jag hemma i Sundsvall!! Har haft en otroligt bra helg!
Igår hade jag det jätte kul hos Sara, dansade och hade roligt! Borde vi göra om fler gånger;D

Sen idag har jag haft en otroligt bra dag, jag har solat och städat sen har jag inte gjort nått.. jag har bara tagit det lugnt och kännt att jag lever.. jag tror inte jag har tagit de så lugnt på hela 2OO9, otroligt skönt! Sen har de bara blivit bättre med bra väder, nu känns de som sommaren är på väg! Har aldrig varit så här skönt med sommar!!! usch var jag längtar till sol. bad, träning och lugna dagar!

På onsdag åker jag till stockholm för tre dagars träning ska bli bra att komma igång.
Försöker just nu att städa ut garderoben och jag har hittat något fruktansvärt äckligt, bamse gillar att ligga i min garderob och har väl legat där hela vintern. Så upptänkte jag nu att han har ju också gillat att spytt i min garderob. Så sånt där hårbollar och slem låg över mina kläder.. USCH!! jag blev tvunget att kasta de offer som har blivit träffat av hårbollar.
mmm så nu ska jag skaffa lås på min garderob så inga sådana insidenter händer igen...:P

nä söndagar är bra härliga!


Kommentarer
Postat av: krick

Hahahaha!

2009-05-18 @ 12:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0