Ingenting är omöjligt!

Jahapp svårt att hålla sig ifrån tangent bordet, jag tycker de är otroligt roligt att skriva så de blir nog en fortsatt bloggning ifrån min sida:)
De är kul för alla att läsa vart jag är och vad jag håller på med. Om ni inte tycker de så är ju saken enkel, då behöver ni inte läsa heller:) Nu är de Maj och tiden går otroligt fort.

Juvass norge blir nu den sista anhalten på säsongens bravader. Sista lägret men också första på en ny säsong. En ny säsong med nya tävlingar och nya möjligheter. Börja om ifrån grunderna men också avslutar säsongen med grundlig teknik. Vi är 3 tjejer med på lägret och det är tessan, frida och jag. Nya tränare och nya upplägg. Intressant och förhoppningsvis givande. Vi kommer att jobba stenhårt för att visa att sverige ska finnas där. Framförallt på ett OS år kommer vi att satsa stenhårt. Alla vill dit, alla vill ta medalj och ingenting är omöjligt. Tänk på de alla ni som läser, ingenting är omöjligt bara viljan finns där. Intressant filosofi!

Nu har vi åkt i backen i två dagar. De är full vinter här uppe, snön är kristall klar och framförallt vit. Jag kommer aldrig glömma alla år man har kommit hit och åkt på svart snö. De trodde man aldrig var möjligt förens man besökte juvass.
Som sagt är de bra förhållanden, de kunde vara lite hårdare. Fortfarande väldigt mjukt i backen de gör dock inget då vi jobbar på grundtekniken och balans.

I veckan kommer de bli stårlande sol och förhoppningsvis blir de lite varmare så man får lite sommar känslor. För nu längtar jag verkligen till sommaren :) Ska bli otroligt skönt att träna och sola och bada, framförallt bara att vara....

Helgen kanske de blir en trip till sundsvall, spela volleyboll med sara! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vad kul att du skriver igen, det är så spännande att följa dig när du är ute och reser.

Kramar!

Bamse hälsar

2009-05-11 @ 17:16:40
Postat av: sariz

jaaaaa volleYollBoll!!!!!!!



Kom hem kom hem till mig ;)

2009-05-11 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0