Mot Grekland och korfu!

Hej!
Nu har vi återigen haft en bra träningsdag här på bosön. Ingen av oss tjejer förstår varför man blir så svettig just här, kanske är de för att de är så dålig luft och ingen luftkonditionering. Ja de måste nog vara de. Kanske inte är så intressant för er läsare att veta men nu vet ni de iallafall:)

Vi har haft en otroligt trevlig middag med tjejerna, där vi har lagat bra och nyttig mat. Vi har haft kostrådgivning de här dagarna också, vet dock inte om jag har lärt mig så mycket än. Men kronorna ramlar snart ner i burken får jag hoppas.

Ja men imorn drar jag till Korfu, Grekland!
Ska bli otroligt skönt med semester, har längtat länge efter lite sol. Jag åker med Maja och vet att vi kommer ha de underbart skönt och roligt.

NU måste jag nog börja packa, de blir en lång natt för mig. Planet går 06 00 och vi måste checka in senast 04 30 tror jag. Men det är ju snart. Så när ni alla vaknar imorgon bitti så kan ni tänka på mig som ligger på playan och solar/badar. Jag ser verkligen fram emot att ha semester.

Nu kommer jag inte blogga på en vecka tror ja eftersom jag inte tar med mig datorn så ni får höra nästan allt om resan när jag kommer hem. De kan hända att jag får ett ryck och leta reda på en dator och skriver några rader. Men som sagt jag är på semester så förvänta inte er allt för mycket :)



På väg mot en förhoppningsvis solig semester :)
Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0