Stubai

Hejsan!
Nu har jag kommit fram till Stubai där vi nu har kört en dags träning. Det har varit lite ringrostigt att komma igång men jag tror det kommer att försvinna snart. För om några dagar är de dags för premiären i Sölden.
Det känns som för säsongen har gått otroligt snabbt och jag inte hunnit träna så mycket, men man blir väl aldrig riktigt redo inför Sölden?
Jag ska köra som jag gör på träningarna och försöka föra mitt bästa. Förhoppningsvis går de bra:)
Allt är bara bra med mig annars och snart ska vi ha fysträning.

Vi hörs:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till gumman, ha det fint.

Kramar mamma!

2008-10-21 @ 14:39:22
Postat av: Tommy i Falun

Lycka till i Sölden

2008-10-21 @ 15:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0