Tjena 2012

Men GOD fortsättning på er!
Nu är jag tillbaka igen, har tydligen som ni säkert har sett tagit uppehåll.. blivit lite mycket sånt på sista tiden. Kan även kalla mig själv lat! Blivit en latmask. Har försökt att plugga och det har gått sådär, mycket att göra och jag tycker det är lite halvkul..men jag kämpar på! Har ju fått idrottstipendium så det är bara att försöka få in något i huvudet så man får in lite pengar. Blir lite halvsmart på kuppen så det kan vara värt det.



Sitter just nu i Åre och filosoferar, Har varit här och tävlat och tränat lite.. tycker det är skönt att vara hemma på svenskmark. Har haft en härlig JUL och NYÅR.
Nu börjar det nya året 2012, undra vad det har att erbjuda.. Igår bjöd svenska tjejerna på fin fin åkning i Zagreb det förgyllde min tv dag.

Även att jag dränkte min telefon på nyår så den dog.. stendog.. var tvungen att införskaffa mig en nu. jäkla klant man är ibland! Men men, värsta ångesten har gått över, nu tycker jag bara att det var otroligt onödigt.



Grattis Emelie till grym åkning igår, helt fantastiskt 7a!!:D KUL

Kommentarer
Postat av: @anders_36

God fortsätttning till dig med och duuu i bland får man faktiskt lata sig, bloggskrivning gör man när man känner att man har något att dela med sig om det får inte bli ett tvång då försvinner det roliga ;-) (säger jag själv för att jag inte skrivit något på min blogg typ sen mammutarna dog) Meen du plugga är bra särskildt eftersom vi blondiner är liiite smartare än alla andra så fastnar ju grejer i bland jag kommer nästan i håg gångertabellen från skolan så jag är helnöjd. HAHA visst bli man jävligt sur på sig själv när man pajar sin telefon och inser att utgifterna stiger helt plötsligt (dom som brukar va så låga ändå NOOOT) men men det händer alla och du lägg inte in någon dyk app i nya telen då kanske den badar oxå ;-) ha det bäst/ Anders

2012-01-09 @ 10:49:37
URL: http://pontiacsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0