Året åre

Lägret i Åre har börjat, vi kör fartläger. Fart på förmiddagen och teknik på eftermiddagen. Dagarna är otroligt långa ifrån 8-15 är vi i backen. När man väl ta av sig pjäxorna vid 15 tiden så är de lite lagomt frysna och tar ca en kvart att tina upp. Är också som en Zoombie när jag kommer hem, fartåkning tar på krafterna. Ni gör det bra som satsar på fart, kämpa på. Min hjärna går på högvarv så det tar otroligt mycket på krafterna.

Skönt att vara i Åre, vilket ställe! Kallt och så känns det som hemma! FANTASTISKT
vackert är det också,

knäppte lite nya bilder på min nya kameratelefon, är det inte vackert så säg. Vilken fotograf som knäpper med tummarna. Tycker att man borde anlita mig som proffsfotograf. hehe



Fint med vinter!
Gonatt

Kommentarer
Postat av: @anders_36

men shit va vackert det va där, en bild som gestaltar hur en riktig vinterdag bör se ut i sitt bästa :-) Hoppas vi får lite vinter här nere med (typ gävle) men det ser än så länge dåligt ut. Kämpa på ni gör det kanonbra :-)

2012-01-12 @ 13:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0