Vila

Sitter här helt stel i kroppen i lobbyn och njuter av en välförtjänt vilodag. Vi har bara åkt 4 dagar i rad med det känns ändå i kroppen. Är stel som en 70 åring i ryggen idag och jag ser fram emot att vila den.
Igår sprang vi intervaller och det känns i kroppen.. ganska skönt att rosta ur luftrören måste jag säga.

Igår hade vi coach utmaning också, vi är här hela damlaget. WC,EC och JUN så coacherna utmanade varandra och vi coachade så vi bytte position. Det blev en väldigt spännande kamp mellan tränarna och många var påväg att svimma. Idag har dom redig träningsverk. Resultatet ska visas idag på middagen. Våra tränare Otto och Nisse gjorde riktigt bra ifrån sig och jag har en bra känsla på topp 2placering.

Idag har jag och frida varit och fikat en sväng på byn, det var mysigt. Det började regna vid eftermiddagen så just nu är det inte ett soligt saasfee utan ett mer lite dystrare ställe. Det ser dock inte så jättebra ut för morgondagen då det ska fortsätta snöa/regna här. Brukar vara ett ganska känsligt ställe så jag hoppas och jag hoppas på att det blir skidåkning. Dagarna blir sjukt långa här när det är vilodag, det finns som inte så mycket att göra. Har fastnat i Wordfeud som jag spelar dagarna till ända om ni vill spela med mig heter jag "VeronicaS" ser fram emot en utmaning;) 

Dags att sikla skidorna..
Här kommer lite bilder ifrån backen:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0