Cookies

Sitter hemma på Alnö och väntar på att mina Americancookies ska bli klara, jag bakar lite innan min födelsedag imorgon:) Blir ett år äldre, vettetusan om jag blir klokare men det återstår och se..
Försöker få till plugget, ska läsa två kurser den här terminen, ja just det.. måste söka några kurser till våren nu!! fan får jag inte glömma.. senaste ansökning är den 15 okt.

Otroligt skönt att vara hemma lite. Var ute och sprang tidigare idag och snubblade till lite i skogen så nu har jag ont i foten. Inte bra, inte bra. Några timmar sömn inatt på det så lär det gå över.

Lånade en bok av kajsa britta kling i mölltal " Frank Anderssons Självbiografi - Sanningen om lögnerna" ganska bra faktiskt men han har gjort mycket tokerier i sina dagar. Passar bra in i Ottos motto " dö aldrig nyfiken"


nu ska jag ta mig en provsmak på mina kakor som ser så goda ut:)

Fick ett presentkort också på JC idag, shoppade gärnet.. så nu har jag nästan en ny garderob! Jättefin födelsedagspresent!

Ajöken nu måste jag springa till mina resterande kakor så jag inte bränner upp hela huset!

Kommentarer
Postat av: Tommy o Siv i falun

Grattis på dagen

2011-10-08 @ 14:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0