NEW YORK

Sitter just nu på tåget påväg till Arlanda. 3 dagars tester/fysläger är nu avklarade. Det var en pärs, vi gjorde cykeltest,springtest och styrketest. Idag körde vi en ny styrkemaskin som man sitter i, jag tog i lite väl mycket så jag knakade till i baksida av knäet så jag har förmodligen fått en bristning. Mina knän är inte som jag vill och man kan inte alltid lita på mina kära ägodelar. Så nu har jag lindat knäet och ska ha så i nått dygn. Passar ju ypperligt att jag åker till New York imorgon? nja kanske inte bästa tajmingen men jag ska ändå vila mycket där så det blir nog bra! Ja, som jag sa imorgon flyger jag till "vad jag har hört" en av världens häftigaste städer. Ska bli grymt spännande och en helt ny erfarenhet som jag ser fram emot otroligt mycket!!!

Kajsa och Erika som jag ska åka med är redan där och väntar på mig på flyget imorgon. Datorn är med så om jag har internet på hotellet så ska jag visa er lite bilder ifrån vår semester vecka!

Packningen gick sådär idag, jag skulle inte ha med mig mycket kläder med ändå blev det lite..men jag ska shoppa mycket nu!! wohoo, laddad:)
Hoppas nu att vädret är med oss och att vi får en fin vecka i New York!
Vi hörs!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0