Inställt

Alltså seriöst, vad händer med alla storslalomtävlingar?
Idag trodde jag att det skulle bli tävling, första gången på ca en månad. Det har varit så himla många inställda storslalomtävlingar på slutet. Det är så roligt att åka storslalom för tillfället så jag vill verkligen åka!!!!
Imorgon har jag starnummer 44. Alltså ett nr bättre än idag, det är väl en som packade ihop sitt pick o pack och drog härifrån. Helt ärligt så tror jag faktiskt det blir tävling imorgon, jag har stora förhoppningar om det.

Idag har det inte hänt så mycket, vi väntade mest ifrån början om det skulle bli något race eller inte. Rätt så segt måste jag säga. Sen har vi spelat en volleyboll match och kört bål. Dagen går fort även fast man inte gör något.
Imorgon drar vi vidare till Courchevel, där EC står på schemat. Om det blir tävling imorgon så åker vi och sover en natt i Zurich först sen åker vi vidare därifrån dagen efter, om det inte blir så åker vi raka vägen. Jag menar det är ju bara ca 10 timmars bilresa.

NU ska jag gå och fixa mina kläder och försöka packa så mycket som möjligt så vi kommer iväg fort.
Om ni missade den svenska alpina dokumentären så måste ni faktiskt gå in och kolla på tv4 play snarast:
http://www.tv4play.se/sport/tv4_sporten?title=alpina_landslaget_offpist&videoid=1214945


Kajsa, kom tillbaka på touren snart!!!!

Sen tipsade Maria mig alldeles nyss om en festligt o smaskig blogg:
http://kalasgott.blogg.se

när jag kommer hem vill jag testa att baka sånna macaroner eller vad dom heter. Sen semlor och massa annat smaskigt!!! åh va roligt:)



Sara o carro, var så härligt att hänga lite med er igen. Som gamla goda tiden, och IDA men hon kom lite väl sent ingen planering där inte!! Hoppas ni har de bra sista dagarna i turkiet och en härlig resa hem!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0