Courchevel, FRANCE!

Igår var en jobbig dag för Veronica Smedh men det har hon lagt bakom sig nu.

Efter tävlingen drog vi vidare till Zurich och sov där en natt, Imorse åkte vi vidare till Frankrike och Courchevel. Vi har alltså sovit i 3 olika länder under 3 nätter. Det är ganska bra kämpat. Jag fick en ny mobil i början av november, där har jag en app som heter gowalla. Jag kollade nyss på den och där får man ett pins i varje land man besöker, jag har besökt 10 länder sen början av november. Det är ju helt fantastiskt egentligen vad man får se mycket.

Idag har vi varit ute i backarna här i Courchevel som förövrigt är bland det bästa systemen i hela europa enligt mig. Jag tycker den här platsen är väldigt trevlig och skidåkningen är grym. Nu är det dock lite snö i backarna så det är lite trist, men området är helt obeskrivligt. Så mycket som jag pratar upp det här stället så tror jag ni förstår att jag gillar att vara här:) Imorgon har jag nummer 12, tror att det ska bli sol. Underbart!
Här kommer lite bilder sedan dagens bravader, friåkning:











Härlig dag på fjället!! Imorgon blir det en till härlig dag. Nu ska jag gå och borsta gaddarna, Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0