Glad Påsk

Långfredag idag och Påsken är här. Nu skulle det egentligen vara Påsksmällen i Sundsvall vilket blev inställt, jäkligt tråkigt. Det är som en tradition som är så rolig. Men men det finns inte så mycket att göra när snön är slut och påsken ligger för sent. Hoppas påsken kommer lite tidigare nästa år så att snön blir kvar.
Jag och Kajsa har tränat på ganska bra i veckan och ätit bra mat, har träningsverk så det känns bra med påskledigt nu i helgen. Annars har jag sovit massa den här veckan som har varit, det var länge sedan jag sov så mycket. Det var en tuff vecka förra veckan med många tävlingar och sen lite jobb i sälen. Helt klart värt de och det gör inte så mycket att vara trött veckan efter, blev så otroligt glad över den veckan som var.

Sen så har lagen kommit ut i veckan, jag är med mina 4 brudar i Europacuplaget, Anna Swenn, Sara hector, Emelie Wikström, Nathalie Eklund. Det kommer bli toppen. Jag tror vi kommer få ett bra gäng runt omkring oss så det kommer bli super.

Påskhelgen ska tillbringas i fjällen, jag ska snart åka till min syrra som är ca 10 mil härifrån i skogen. Där ska jag åka lite skoter och njuta av naturen:) Sen åker jag nog upp en sväng till Åre där mamma och pappa är för att fira lite påsk med dom också. Ett bra lov helt enkelt.
Jag önskar er alla en riktigt härlig påsk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0