wohoo, checka in min nya design!

I cirka 3 timmar har jag nu suttit här och klipp och klistrat, de var lite långtråkigt faktiskt! Men jag tänkte att jag skulle ändra min design lite! Så såhär blev reslutatet, blått!!

Ganska nöjd, eller vad tycker ni?

Fredag kväll och jag sitter hemma hos Anna, hon har lagat en god middag och nu flor vi på en film på tv och äter glass i stora lass!

de blir nog ganska mycket vila i helgen eftersom jag har tester på måndag! De ska bli skönt, jag ska fixa lite hemma, kanske måla mina stolar! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: .

Vad fin design Veronica!

Kul att du har en blogg så att man får följa dig/europacup-laget!



Lycka till i vinter! :)

2010-09-10 @ 21:34:24
Postat av: Anonym

skitsnyggt!!

2010-09-10 @ 22:11:21
Postat av: Mamma

Jättebra, fint. kramar.

2010-09-11 @ 16:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0