vilohelg

Helgen har varit en riktig vilohelg. De har varit mkt gött, jag har sett på tv, målat, hängt med anna o bella o nu har ju kajsa kommit hem också!

Vi har precis ätit en god middag hemma hos mig och nu sitter vi och kolla på en film!

Imorgon är de fystester på schemat, de blir jobbigt men jag är laddad! Hoppas all träning i sommar kommer att ge resultat!

Sen måste jag ju bara skriva att hösten är bra vacker, helt underbart att se alla färger på träden. Ja jag tycker de är så mysigt!



Här är en bild på Elliot, jag och Marie, när jag träffade dom på Arlanda precis innan vi skulle åka ner till Saas Fee, då åkte dom på semester till Spanien! :) Kul att träffa hela familjen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0