Hösten är fin

Hösten är helt fantastisk i Östersund, Solen skiner och löven är ialla möjliga färger. Helt underbart, jag gillar verkligen hösten har jag kommit på!
Annars så flyter träningen på väldigt bra, jag gjorde coopertest i tisdags och jag har aldrig sprungit så fort.Sen har jag hunnit med en sväng till Sundsvall, blev tvungen att hämta lite völkl skidor som ska lämnas tillbaka.

Idag har jag tränat på Vintersport på morgonen och sen har de blivit volleyboll.
Just nu ska jag packa lite för imorgon bär de av till Örebro, de ska bli kul att hälsa på syrran igen. De var ett tag sedan jag var där och hälsade på. Sen på måndag bär de av till Mölltal, slalom baby slalom!

Nu ska jag bjuda på lite bilder ifrån juvass:









Kommentarer
Postat av: Erkki Laakso

2010-10-04 @ 20:43:05
Postat av: Anonym

Hej, alltid lika positivt att läsa din blogg, kul med glada människor. Njuter av era bilder i väntan på att själv komma på snö, tränar ungdomar från vasa Skidklubb i Finland till att bli duktiga skidåkare, egna 1990,1998 och 2001 födda kanonkulor. Lycka till i vinter.

h Erkki

2010-10-04 @ 20:46:17
Postat av: Veronica

Tack så mycket Erkki! Kul med positiv feedback:)

Lycka till själv med dina ungdommar!

Mvh Veronica

2010-10-28 @ 17:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0