sitter i bussen påväg hem

efter en ganska lång tid i bussen ser jag ljuset i tunneln och är snart i Sveg.
Vi började resan i går i belgiska byn "peer" ca 200 mil ifrån östersund, vi övernattade på scandic Malmö som kändes som en lyxsvit efter belgienresan. Ganska skönt att sova i en riktig säng kan jag säga!
Även fast de är en lång resa tycker jag att de har rullat på ganska bra, otto är en bra chaffis!

Belgien var en upplevelse, de var bra backe och boendet var väl sisodär, de fick ju en att uppskatta allt annat så mycket mer. De är bra att inte bo lite blandat ibland, de blev lite som en tält semseter, dock var de lite jobbigt eftersom jag hade ganska svårt och sova så jag är väldigt trött! De blir skönt med en vilodag imorgon!

På måndag väntar fystester i Östersund så hoppas all träning visar sig! :)

Vi har haft ett grymt bra läger med Saas Fee först och Belgien sen, de har varit perfekt!
Jag är supernöj och kunde inte ha haft ett bättre första läger!

De här kommer att bli en rolig säsong!


Kommentarer
Postat av: emelie

Hhaa virre stackarn, hoppas du sovit bättre nu!!! sorry!!

Jag håller med vi har haft det super, och vi kommer ha en gryyyymt rolig säsong,

- så jävulskt festligt! kram

2010-09-10 @ 10:40:05
Postat av: Mamma

Fint kort, kramar

2010-09-10 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0